תוכנת נשר היא תוכנה לניהול מוסך. התוכנה מנהלת את כל התהליכים ,שקשורים לתפעול מוסך וניהול עסק. תוכנת נשר לניהול מוסך היא התוכנה הנפוצה ביותר בשוק המוסכים בישראל (1500 התקנות ואלפי משתמשים). נשר תופסת מקום מכובד זה ,כי היא מתאימה לצרכים משתנים של מוסכים.
תוכנת נשר לניהול מוסך נבחרה ע"י יבואני רכב רבים למחשוב מוסכי רשת היבואן, ביניהם יבואני רכב כמו: יוניון מוטורס בע"מ (יבואנית טויוטה וג'ילי), UMI יוניברסל מוטורס ישראל (יבואנית שברולט, קאדילק , איסוזו), שרודר (יבואנית פיזו' וסיטרואן), סמלת (יבואנית פיאט) , יפנאוטו (יבואנית סובארו) , טלקאר (יבואנית דייהטסו וקאיה), המזרח (יבואני לנדרובר ורובר) , מכשירי תנועה (יבואן סוזוקי וקרייזלר ) , רשת מטרו יבואני אופנועים.
במרביתם של מוסכי היבואן פיתחה תבל תוכנה קישור בין תוכנת נשר במוסכי היבואן למחשב המרכזי של היבואן, קישור זה מאפשר למוסך וליבואן עבודה יעילה בכל הקשור בתביעות אחריות, עדכון מחירי חלפים והזמנתם וצפייה בהיסטוריה של רכב.
המשתמשים הרבים בתוכנת נשר לניהול מוסך מאמצים אותה ,כי היא פשוטה ואמינה בתפעול היומיומי.
בנשר לניהול מוסך אפשר לעצב עיצוב ראשוני מהיר ע"פ דרישות המשתמש ,בכך נחסכים למשתמש הקשות מיותרות והתפעול מהיר ונוח.
כדי שהמשתמש יוכל לבצע פעולות מהירות מכל מקום בתוכנה, תוכנת נשר לניהול מוסך מאפשרת גישה באמצעות מקשים "חמים" או כפתורים במסך הראשי לרוב הפעולות הנעשות בתוכנה.
כרטיס העבודה הוא "לב המערכת" בתפעול היומיומי.זהו המסך הפעיל ביותר למשתמש במוסך. ולכן ממסך זה אפשר לבצע כמעט כל פעולה יומיומית הכרחית ,כמו הקמת לקוח , הקמת רכב ,הוספת סוג רכב או דגם רכב ,צפיה בהיסטוריה של הרכב ,צפיה בכרטיס הנה"ח של הלקוח ,הדפסת העתק של חשבונית ועוד...
נשר בסיסי הכולל: הזמנת תור לטיפול, ניהול יומן מוסך , כרטיסי עבודה, ניפוק עבודות/חלפים לכרטיסי עבודה , ניהול שעתונים לפי סוג ודגם, ניהול מחלקות, היסטוריה לרכב, היסטוריה לפריט , מכירות דלפק, הזמנת עבודת חוץ ומעקב עליהן, שימוש בקיטים לעבודות וחלפים , ניהול קופה ותזרים מזומנים, הפקדות , חשבוניות, קבלות, זיכויים… , ניהול חייבים , ניהול הוצאות וזכאים, ניהול הצעות מחיר, מכתב להזמנת רכב לטיפול / רישוי, מכתב לחייבים ניהול מלאי , ניהול מחירונים של יבואני רכב, ספירת מלאי, החלפת מספר פריט, תיקון מלאי,
אסף יאיר אזולאי
טלפון: 050-2513573
אימייל: asaf@tevelsoft.co.il
חיבור העסק לשרותי בנק אוטומטיים לחיוב לקוחות בכרטיסי אשראי המודול מאפשר קליטת כרטיסי אשראי דרך התוכנה, בדיקת הכרטיסים, הפקדה ממוחשבת ישירות לחשבון הבנק , הפקת שובר כרטיס אשראי דרך התוכנה. ** למעשה עושה את פעולת מכשיר הנורית/כספית, חוסך זמן הקלדה ויותר זול מנורית/כספית. מחייב רכישת קורא כרטיסים מגנטי המודול מחייב מודם או חיבור לאינטרנט.
הדפסה וקריאת ברקוד של פריטים בהכנסה ובהוצאה מהמחסן בעזרת מודול זה ניתן להפיק מדבקות נושאות ברקוד בעת קליטת חלפים מספק, התוכנה תפיק מדבקות לפי מספר הפריטים שהוכנסו למלאי. בכל מקום בתוכנה ניתן לקרוא/להנפיק פריט באמצעות קורא ברקוד . מודול זה מחייב קניית מדפסת מתאימה וקורא ברקוד . מודול זה חוסך זמן רב בעבודה
מודול ניהול שיחות/משימות , מאפשר תיעוד השיחות מול לקוחות/ספקים/אחרים וכן יצירת משימות לכל משתמש עובד במוסך. ניתן להפעיל תיעוד פעילויות מתוך מסך כרטיס עבודה – לחצן ימני או מתוך טבלת לקוחות או מתוך מסך פעילויות מתוך פעולות שוטפות. מסך זה מתעד כל פעילות שיחה שנעשו וכן מסך למשימות עתידיות ולתזכורות. לכל פעילות מספר שדות : סטטוס : הפעילות יכולה להרשם כפתוחה ,בטיפול או סגורה, משתמש : למי מיועדת המשימה/הפעיות לביצוע , משתמש א יכול להעביר משימה למשתמש ב'. תאריך יעד: התאריך שבו תכנס המשימה/פעילות לתא המשימות של המשתמש. תאור הפעילות : מה הפעילות/משימה שיש לבצע. איש קשר : מי האיש שאיתו יש לדבר. תאריך יצירת הפעילות נרשם אוטומטית.
חוסך זמן, מאפשר :
1. שליפת שמאות מתוך שמאית לכרטיס העבודה מבלי צורך להקליד עבודות וחלקים פעם נוספת.
2. שליפת פריטים שנאספו במרמ MULTICAT לתוך כרטיס העבודה
3. שידור התביעות לחברת הביטוח
4. בדיקת מחירי פריטים מקוריים ותחליפיים למקט מסוים , השאילתה תודיע תאריך עדכון מחירון ,שם ספק, מקט תחליפי , תאור מקט תחליפי ומחיר.
מודול זה מחייב חיבור קבוע לאינטרנט. וחיבור למרמ.
מאפשר ניהול כל הנתונים הקשורים בניהול תביעה צד ג' המודול מטפל בנושאים הבאים:
1. פתיחת כרטיס עבודה
2. הקשת נתוני צד ג
3. הפקת טופס תביעה
4. הודעה על תאונה – טופס אי תביעה
5. מעקב שוטף כולל תיעוד שיחות עם חברת ביטוח/מבוטח/סוכן ושינוי סטטוס תביעה למעקב
6. שליחת מסמכים
7. דוח תביעות צד ג'
8. טבלת תביעות
• הודעה על תאונה – טופס אי תביעה כמו כן ניתן להגיש טופס אי תביעה אשר לוקח את פרטי הנזק מהפרטים שמולאו ב"פרטי צד ג".
מאפשר בקרה על 3 תחומים:
1. CLOCKING
2. ניהול שעות עובדים- בקרה על שעות מושקעות
3. בדיקת ריווחיות /יעילות של עובדים
המודול מאפשר הפקת דוחות:
בחתך עובד – יעילות
1) הקשת שעות מושקעות
2) דו'ח שעות מושקעות לכרטיס
3) דו'ח שעות מושקעות לעובד
4) ריכוז שעות מושקעות ליום
5) ריכוז שעות מושקעות לפי חודשים
6) השוואת שעות מושקעות לשעות מכורות