א. פתיחת פניה / קריאת שירות / בקשה להצעת מחיר על ידי הלקוח - ע"י הזנת הקריאה בפורטל הפניות באינטרנט (שמסופק כחלק מהפתרון שלנו), קריאה טלפונית או פניה במייל
ב. הקריאה / פניה מוזנת ישירות לתוכנת "ברק "CRM כמערכת הניהול הארגונית. בברק הקריאה מנותבת אוטומטית לגורם האחראי בארגון (מנהל שירות, מכירות וכו') שמחליט על / מנהל את המשך הטיפול. למשל- ניתוב לאיש שירות בשטח, העברה לגורם חיצוני, מעבדה, טיפול במשרד וכו'.
ג. הקריאה מנותבת לאיש השטח (טכנאי/ איש מכירות) והוא רואה אותה במסגרת האפליקציה בסמארטפון. הקריאה מגיעה כאירוע ביומן או כפעילות (משימה) לביצוע, העובד בשטח מדווח באפליקציה על: כניסה לאירוע, מהו הטיפול שבוצע, פריטים שסופקו ללקוח (אם רלוונטי), שעת סיום האירוע, ואף יכול להחתים את הלקוח על גבי מסך הסמארטפון.
ד. הפניה הסגורה והחתומה חוזרת ומתועדת בתוכנת "ברק "CRMלצורך המשך טיפול במידה ונדרש. במידה וזו קריאת שירות – ישלח מייל אוטומטי ללקוח עם טופס התקלה/קריאת שירות החתומה. מייל זה מחליף את הצורך בשימוש בפנקס ידני. ולאחר מכן פרטי הקריאה כפי שטופלה מוזנים לפורטל הלקוחות למעקב הלקוח .
כך נסגר "מעגל השירות" ללא צורך בשימוש בניירת, כל שלב בטיפול בקריאת השירות מנוהל ומתועד בצורה ממוחשבת, והלקוח משותף בשלבי הטיפול בבקשתו.
אסף יאיר אזולאי
טלפון: 050-2513573
אימייל: asaf@tevelsoft.co.il