
תבל תוכנה מספקת תמיכה טכנית מקצועית , על-ידי צוות תומכים וותיק ומקצועי , וניתנת הקשבה רבה לצורכי הלקוח. התמיכה הטכנית ניתנת ללקוחות תבל תוכנה בימים א – ה , בין השעות 8:30 – 17:30 , ובימי ו , ישנו מענה לקריאות דחופות.
לתמיכה טכנית לחץ כאןתבל תוכנה מספקת תמיכה טכנית מקצועית , על-ידי צוות תומכים וותיק ומקצועי , וניתנת הקשבה רבה לצורכי הלקוח. התמיכה הטכנית ניתנת ללקוחות תבל תוכנה בימים א – ה , בין השעות 8:30 – 17:30 , ובימי ו , ישנו מענה לקריאות דחופות.
לתמיכה התקשר 03-6773080
הורד תוכנות דמו ל 30 יום ניסיון ! התוכנות מכילות את כל המודולים הכוללים בתשלום מלא, כך שאם תחליט לרכוש, המעבר לגרסה המלאה תהייה חלקה וללא צורך בשכתוב נתונים.
חדש מתבל תוכנה ! ללקוחות תוכנת נשר !
מסך הצגת מוזמנים לחדר קבלה
- סטטוס הרכב
- שעת סיום טיפול
- יועץ שירות
- הודעות מתחלפות ללקוח בחדר ההמתנה
- שעון זמן
- 5 באנרים מתחלפים (אופציה)
- מבזקי חדשות (אופציה)
מסך לפי דרישת יבואני הרכב.
לפרטים נוספים התקשרו : 03-6773080
http://tevelsoft.co.il
לפרטים נוספים והדגמה 03-6773080
נשר2גו בגרסה חדשה.
- עיצוב חדש ומרהיב, עם אפשרות בחירה מבין 4 ערכות צבעים
- חיפוש מהיר של כרטיס\רכב, שמירת כרטיס
- עדכון מהיר של סטטוס הכרטיס
- שמירת כרטיס פתוח לכרטיסים שמורים.
- עדכון מהיר של סטטוס הכרטיס\הרכב מתפריט המשתמש.
- חיפוש פרטי לקוח מתוך רשימת הכרטיסים הפתוחים
- צילום\שיוך תמונות מתקדם ומהיר עם אפשרות בחירה של כמה תמונות
- צילום\שיוך תמונות גדולות יותר, של עד 2400 PX ובאיכות גבוהה.
- שליחת הודעת SMS ללקוח, בסיום טיפול או הודעת מלל חופשי,עם
אפשרות בחירת הודעות תוכן מוכנות.
השירות מותנה ברכישת חבילת
יחידות SMS מתבל תעשיות תוכנה בע"מ. להזמנות 03-6773080
- שליחת הודעת WhatsApp ללקוח, בסיום טיפול או הודעת מלל חופשי,עם
אפשרות בחירת הודעות תוכן מוכנות,
ניתן גם לשלוח הודעת טקסט ללא מספר טלפון, ונפתחת רשימת נמענים
ב WhatsApp.
- שליחת הודעת EMAIL ללקוח, בסיום טיפול או הודעת מלל חופשי,עם
אפשרות בחירת הודעות תוכן מוכנות.
- בפתיחת כרטיס עבודה, אפשרות שליחת פרטי כרטיס + תמונות ב
EMAIL למוסך \ למשתמש.
- ברשימת כרטיסים עבודה שנפתחו בנייד , אפשרות שליחת העתק פרטי
כרטיס + תמונות ב EMAIL למוסך \ למשתמש.
- אפשרות להתחברות אוטומטית , בסימון "זכור אותי" בכניסה.
ועוד...
לצפיה בדמו
http://tevelsoft.co.il/nes
מספר מוסך: 1234
שם משתמש: 1234
סיסמה: 1234
* לפי תקינת משרד התחבורה
* תמיכה בהוספת מקפים אוטומטיית בהקלדת מספר רישוי
* תמיכה בהסטוריה לרכב כולל יבואנים
* תמיכה באפליקציה נשר2גו , nesVHC
הודעת משרד התחבורה :
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3584&catid=108&Itemid=153
חדש מתבל תוכנה ! ללקוחות תוכנת נשר !
הצגת כרטיסים פתוחים במסך טלוויזיה במוסך
* עיצוב חדשני
* איקונים לחיווי מידע ללקוח
* הצגת סטטוס הרכב
* הצגת מיקום הרכב
* הצגה נוחה של הכרטיסים הפתוחים במוסך על גבי מסך טלוויזיה
* מציג חיווי האם הובטחה מסירה ללקוח בשעה מסוימת והשורה תהבהב שעה לפני סיום העבודה , ובנוסף חיווי אם הרכב מוזמן לטיפול
* אופציה לעדכון סטטוס הכרטיס מהאפליקציה הסלולרית של נשר - Neswin2Go
* הצגת הודעות מתחלפות ללקוח בחדר ההמתנה
* אפשרות בחירת נתונים להצגה
לפרטים נוספים והדגמה 03-6773080
חדש מתבל תוכנה ! ללקוחות תוכנת מדף !
מדף הזמנות.נט - מערכת הזמנות אינטרנטית לתוכנת מדף
הלקוח פותח הזמנה דרך האינטרנט או מכשיר נייד.
ההזמנה מסתנכרנת ישירות לתוכנת מדף כהזמנת לקוח.
בנוסף ישנה מערכת התכתבות עם הלקוח , אזור פרסומי , מערכת התראות ועוד.
לצפייה במערכת לחצו על הקישור :
חדש מתבל תוכנה !
מערכת לקליטת לידים \ פניות.
מערכת הלידים של תבל תוכנה הינה מערכת שמסונכרנת לתוכנת ברק CRM.
כל ליד או יצירת קשר חדש שנשלח מ CENTER CALL למשל, מוקם בברק CRM באופן אוטומטי ונפתחת פעילות \ משימה חדשה לאנשי המכירות \ אנשי השירות.
קיימות שתי אפשרויות ליצירת קשר לליד:
1. מסך ליד חדש לאנשי המכירות , למתעניינים במוצר.
2. מסך לקריאת שירות ללקוחות , למבקשים שירות למוצר.
לצפייה במערכת לחצו על הקישור :
בתבל מאמינים שהלקוחות הם הנכס החשוב ביותר של החברה! בזכות לקוחותינו אנו מפתחים תוכנות יעילות וקלות לשימוש.
בתבל משלבים ידע טכנולוגי עם צורכיהם של אלפי משתמשים ,כדי לפתח תוכנות חכמות וידידותיות.
בתבל מתמקדים בפיתוח תוכנות קלות להטמעה ולתפעול .התוכנות מונחות ע"פ תהליך ונותנות מענה מהיר ויעיל למשתמש.
בתבל מוקד תמיכת הלקוחות שלנו מספק מענה מהיר ואיכותי.
רחוב הגולן 1 בית ברקת 1
ת.ד. 1070 איירפורט סיטי 7010000
טלפון: 03-6773080
פקס: 03-6773088
אימייל: sales@tevelsoft.co.il