תיאור | גירסה | תאריך |
---|---|---|
חידושים בתוכנת נשר | 10.400 | 2/12/2018 |
ריכוז הערות לרכב-לקוח-כרטיס + סטטוס לכרטיס | 10139 | 17/8/2015 |
זימון תורים יזום | 10138 | 11/8/2014 |
מעקב שביעות רצון לקוחות | 10136 | 10/6/2014 |
מעקב שביעות רצון לקוחות מאפשר לבצע רישום של תוצאות שיחת מעקב איכות שירות.
כדי להיכנס אל הדו"ח: עיבודים --> מעקב שביעות רצון לקוחות
החלון שנפתח מציג כברירת מחדל את רשימת הכרטיסים שנסגרו אתמול.
במסך ניתן לראות את: שם הלקוח, מספר כרטיס העבודה, שעת פתיחה, תאריך פתיחה, מספר הרכב. תיאור כללי של העבודה (כפי שנרשם בשרוה הראשונה של "תלונות/בקשות הלקוח"), סוג כרטיס (במידה ומשתמשים בסוגי כרטיס), לאיזה סוג מסמך נסגר הכרטיס וספר החשבונית, וכן את יצרן ודגם הרכב (בקודים).
ניתן לבחור בתאריך אחר ע"י הקשה על החץ שבתיבת התאריך, ובחירה בתאריך אחר ואח"כ הקשה על "הצג"
בלחיצה עם הלחצן הימני של העכבר נפתחת אפשרות בחירה : מרוצה מאד, מרוצה, לא מרוצה. בהתאם לבחירה יצבע שם הלקוח ברקע המתאים:
מרוצה מאוד = ירוק
מרוצה = כחול
לא מרוצה = אדום
ניתן לייצא לקובץ Excel לכל מטרה שהיא. בקובץ Excel הנתונים יופיעו בעמודת CLI_SURVEY כאשר:
מרוצה מאוד = 1
מרוצה = 2
לא מרוצה = 3