תוכנת נשר - עדכונים וחדשות
ברוכים הבאים

עדכוני תוכנה

תיאור גירסה תאריך
חידושים בתוכנת נשר 10.400 2/12/2018
ריכוז הערות לרכב-לקוח-כרטיס + סטטוס לכרטיס 10139 17/8/2015
זימון תורים יזום 10138 11/8/2014
מעקב שביעות רצון לקוחות 10136 10/6/2014

מעקב שביעות רצון לקוחות

גירסה 10136 10/6/2014

מעקב שביעות רצון לקוחות מאפשר לבצע רישום של תוצאות שיחת מעקב איכות שירות.

כדי להיכנס אל הדו"ח: עיבודים  --> מעקב שביעות רצון לקוחות
החלון שנפתח מציג כברירת מחדל את רשימת הכרטיסים שנסגרו אתמול.

במסך ניתן לראות את: שם הלקוח, מספר כרטיס העבודה, שעת פתיחה, תאריך פתיחה, מספר הרכב. תיאור כללי של העבודה (כפי שנרשם בשרוה הראשונה של "תלונות/בקשות הלקוח"), סוג כרטיס (במידה ומשתמשים בסוגי כרטיס), לאיזה סוג מסמך נסגר הכרטיס וספר החשבונית, וכן את יצרן ודגם הרכב (בקודים).
ניתן לבחור בתאריך אחר ע"י הקשה על החץ שבתיבת התאריך, ובחירה בתאריך אחר ואח"כ הקשה על "הצג"
בלחיצה עם הלחצן הימני של העכבר נפתחת אפשרות בחירה : מרוצה מאד, מרוצה, לא מרוצה. בהתאם לבחירה יצבע שם הלקוח ברקע המתאים:
מרוצה מאוד = ירוק
מרוצה = כחול
לא מרוצה = אדום

ניתן לייצא לקובץ Excel לכל מטרה שהיא. בקובץ Excel הנתונים יופיעו בעמודת CLI_SURVEY כאשר:
מרוצה מאוד = 1
מרוצה = 2
לא מרוצה = 3

עדכונים קודמים הצג עדכונים


תגובות הוסף תגובה +
הוספת תגובה
* מאת:
* נושא:
תוכן:

  • 2 תקלה במחשב בזמן עבודה (לת) ברי כהן חשמל רכב בע'מ מטבריה | 26.12.16 13:32
  • 1 טוב שיש שיפורים מועילים (לת) שלומי | 15.8.14 09:09